Patronat Thule Zespół Szkół w Krzyżu Wlkp.

WARTOŚĆ DODANA Z BYCIA PATRONEM

DLA UCZNIÓW                                          

  • Przekazujemy cenną wiedzę
  • Dajemy możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia
  • Uczymy pracy zespołowej
  • Rzucamy wyzwania
  • Doceniamy
  • Nagradzamy
DLA THULE

  • Zdobywamy potencjalnych pracowników
  • Uczymy się kooperacji wewnątrz firmy
  • Zyskujemy świeże spojrzenie uczniów
  • Budujemy wizerunek firmy
  • Prowadzimy miłą współpracę z ZSZ

Projekt Klasy Patronackiej 2018

Projekt: Analiza SMED jako jedno z narzędzi LEAN Manufacturing służące do eliminacji strat (kosztów) w procesie produkcyjnym na etapie przezbrajania:

  • 4 grupy z przydzielonymi obszarami do analizy (Cela zrobotyzowana, giętarka, prasy, spawalnia)
  • Rejestracja filmu z przezbrojenia podczas produkcji a następnie analiza i eliminacja strat

  • Informacje zdobyte podczas analizy jako źródło wiedzy do usprawniania poszczególnych procesów produkcyjnych podczas przezbrojeń wewnątrz organizacji
  • Wyłonienie zwycięzców i nagrodzenie wszystkich uczestników projektu

Projekt Klasy Patronackiej 2019

  • Realizacja projektu grupowego – budowa makiety budynku jednorodzinnego
  • Przekazanie stołu na wyposażenie pracowni szkolnej
  • Wyłonienie i nagrodzenie najlepszej grupy

Praktyki zawodowe Klasy Patronackiej 2019

  • Praktyka zawodowa w trzech różnych obszarach – R&D, Utrzymaniu Ruchu, Metalshop
  • Zajęcia praktyczne pod okiem wykwalifikowanych Specjalistów i Mistrzów
  • Styczność z nowymi technologiami i narzędziami
  • Konkurs na najlepszy pomysł usprawnienia w wybranym obszarze
  • Podsumowanie praktyk, wymiana spostrzeżeń, nagrodzenie najlepszych pomysłów usprawnień
  • Wręczenie wszystkim praktykantom dyplomów za odbycie praktyki zawodowej w Thule

Nowa Klasa Patronacka

  • Cieszymy się z objęcia Patronatem kolejnej klasy Zespołu Szkół w Krzyżu Wlkp. – 9 Elektryków i 16 Spedytorów
  • Pierwsze spotkanie wprowadzające za nami.
  • Zaprezentowaliśmy uczniom profil naszej Firmy, Kierownicy danych obszarów oprowadzili uczniów po fabryce, przeprowadziliśmy pierwsze ciekawe rozmowy i już planujemy kolejne kroki naszej współpracy!
  • Mamy nadzieję, że klasa będzie równie ambitna i aktywna jak obecna!